SAMARBEJDE MED MANGE PROFESSIONER

80% SIGER AT GRAVITY REDUCEREDE DERES NIVEAU AF SMERTER

Gravity Life støtter flere faglige organisationer, der hjælper med at holde deres medarbejder sunde og smertefri.

gravity life

Gravity Life arbejder tæt sammen med uddannelsesorganisationer og er forpligtet til at gennemføre forskningsprojekter til at forske i Gravity’s virkning.
Gravity Life arbejder med førende sportsorganisationer, der hjælper atleter med at opnå deres præstationspotentiale.

Kliniske praktiserende terapeuter anbefaler Gravity til deres kunder som det perfekte selvstyringsværktøj til brug mellem behandlinger.

Gravity anbefales af fysioterapeuter, sportsterapeuter, osteopater, kiropraktorer, Bowen-terapeuter, yogalærere, Pilates-instruktører, personlige trænere og læger.

Kontakt mig i dag for at få hjælp til problemerne

Gravity

HVAD ER GRAVITY?

GRAVITY er en ortopædisk enhed designet til at give bevægelsesfrihed til alle, uanset om du er i træning, genoprette skade eller simpelthen vil genoprette din vitalitet, slappe af og bevare velvære.

GRAVITY udløser afslapning af stremme muskler primært af nakke-, ryg-, bækkenområderne og skaber en følelse af mindre spænding gennem hele kroppen. De frigivne muskler reducerer smerte, der gør det muligt for kroppen at omplacere korrekt.

PRØV GRAVITY

BOWEN KLINIK er den første i Danmark som tilbyder behandling kombineret med GRAVITY systemet som giver hurtigere resultater.

Vores klienter får både tilbud om at afprøve GRAVITY under Bowen behandling i klinikken samt leje af GRAVITY for at afprøve den hjemme i længere perioder da det er anbefalet at bruge den 20 minutter om dagen.

KØB GRAVITY

• Køb GRAVITY i klinikken. Pris: 650 kr,-
• Bestil Gravity hos Bowen Klinik via mail info@bowenklinik.dk eller ring 27 28 33 47.
• Bestil Gravity på www.gravitylife.com med rabatkode: bowenklinik
Husk at anvende din unikke kode: bowenklinik og benytte tilbudspris!

Køb her

Bowen Klinik i Munkebo - Telefon: 27 28 33 47 - info@bowenklinik.dk​ - E-mail: CVR: 37406333